Zamówienie kosmetyczne z Avon | gadanina jak zwykle

Ostatnio puściłam dwie pralki prania za koleją...  pół dnia prania ,buczenia pralki... Dzieci i nasze. Szkoda,  że nie posiadam pralki z dwoma bębnami to pranie odbywało by się szybciej :) puścić pranie to nie problem, wyjąć je z pralki to też nie problem... Gorzej by je rozwiesić!!!  Na strych przecież nie pójdę i nie zostawię dzieci samych... A na dwór tym bardziej...  Więc muszę czekać aż mąż albo mama lub babcia znajdą chwilę i przypilnują szkrabki :) Na wiosnę i w lecie to będziemy wychodzić razem i rozwieszać ciuchy :) ale będzie fajnie jak już wiosna i lato nadejdzie,  dzieci starsze, będziemy sobie wychodzić na spacery bez tych ciężkich kurtek, pić kawkę i soczki na dworze ☕☕ wygrzewać się na słońcu :D ach :D 

Wczoraj wyrwałam się na małe zakupy ;) Z okazji Walentynek kupiłam każdemu po czymś słodkim, sobie kupiłam jeszcze dodatkowo buty :D zrobię post typu haul i pokażę co tam upolowałam z kategorii odzieżowej ;) 


Przyszło moje zamówienie z Avon. Nie robię tam zakupów często ale jak się zdarzy to biorę rzeczy znane i nie znane ;) Lubię czasem coś przetestować od nich ;) 


Jak zawsze muszę kupić żel lub płyn do kąpieli.  U mnie to idzie jak woda ! Tego nigdy dość :) tak więc wybrałam żel pod prysznic senses coctail collection malina i czarna porzeczka oraz ten w karbowanej butelce o zapachu apple crumble. 

Lubie te żele ponieważ zawsze są w dobrej cenie,  często mają promocje,  pachną,  myją, robią pianę i nie wysuszają!! Więcej od płynów czy żeli do kąpieli nie wymagam ;) do zadań specjalnych są balsamy i kremy , peelingi itp :-p 

żele w promocji 2 różne za 14,98 zł





Kolejnym produktem jest spray termoochronny do prostowania włosów. Wahałam się nad takim co przedłuża efekt prostowania a zwykłym termoochronnym i w końcu wybrałam ten tradycyjny. Advance techniques styling protect ( Kiedyś z tej serii miałam serum na końcówki, było bosskie !!!! ) Sięgam po prostownicę po każdym umyciu włosów. Mam naturalne wijące kłaczki, nie są to loki, fale tylko nie wiadomo co :D Tak więc prostownica musi być!


spray 9,99 zł




Ostatni produkt to coś co uważam musi mieć w swojej kosmetyczce każda kobieta, czyli peeling oczyszczający do twarzy. Każda z nas nawet ta która uważa , że ma cere idealną powinna robić czasem peeling oczyszczający! Ja najbardziej lubię te typu peel off :) wtedy mogę nałożyć i coś sobie działać a gdy minie czas to po prostu go zdjąć :D Mój peeling to planet spa korean charcoal cleanse & refine


 w cenie  9,99 zł





A dziś jeszcze o 2 w nocy piłam tabletkę od bólu głowy, myślałam, że umrę... rano wstałam z głową bardzo ciężką i nadal czuję się źle pomimo wypitej kawy i zjedzonego pączka. Tak jestem uzależniona od kawy i koniecznie muszę mieć do niej coś słodkiego :) dzieci poznały smak czelolady i czasem piszczą aby dać im ugryźć to co jem sama... złoszczę się bo jeszcze są za małe na czekoladę, dostaną tyle co babcia im da :) a ode mnie to bardziej na smak niż zjedzenie :D:D uważam , że jeszcze się najedzą słodkości w życiu :-p 


Kończe na dziś gadaninę, zapraszam do skomentowania, będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz ;-* przesyłam buziaki ;-* ;-* 



Komentarze

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga i wytrwałości przy dzieciach :) Nie korzystam za bardzo z produktów marki Avon, ale uwielbiam wszelkiego rodzaju żele pod prysznic, które ślicznie pachną *.*
    Pięknego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś często zamawiałam żele z Avonu i maski z serii Planet Spa :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło :) ja kiedyś często zamawiałam avon, dziś raz na jakiś czas ;)

      Usuń
    2. A maseczki jestem bardzo ciekawa!! Jutro będę testować :)

      Usuń
  3. Bardzo dawno nie zamawiałam nic z Avon. Kiedyś gdy robiłam to dość często to zamawiałam żele, mgiełki do ciała oraz maseczki z serii Planet Spa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię płyny do kąpieli tej marki, mają bardzo intensywne i piękne zapachy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz